Reklamationsret Aduro biopejse
Når du køber en Aduro biopejs, er du dækket af en 2-årig lovbestemt reklamationsret. På denne side forklarer vi, hvordan vores garantiproces fungerer, hvad du skal være opmærksom på, og hvordan du opretter en reklamation.
Hvad består reklamationsretten af?
I henhold til købeloven gælder reklamationsretten i to år fra købsdatoen af biopejsen, og købskvittering med dato gælder som bevis.
Vær opmærksom på, at reklamationsretten gælder i henhold til købeloven i det land, hvor produktet er købt.
Hvad dækker reklamationsretten ikke?
- Skader forårsaget af forkert installation og brug af biopejsen, som fx overophedning samt manglende vedligeholdelse af pejsen
- Løsdele og sliddele (frontglas, sideglas, skinner, tragt, pakning), da de slides ved almindelig brug. Disse dele kan købes i vores webshop.
- Skader på pejsen opstået ved ydre påvirkninger eller skader forårsaget af pejsen på andre genstande.
Hvordan kan jeg oprette en reklamation, og hvad kan jeg forvente?
Ønsker du at oprette en reklamation, bedes du udfylde nedenstående formular. Reklamationer behandles kun på baggrund af en udfyldt formular. Du bedes have dit produktionsnummer og købsdatoen klar.
Du vil modtage en kvittering for din henvendelse og efterfølgende et svar per e-mail. Vi behandler reklamationen hurtigst muligt.