Kundesupporter med teknisk interesse - Norden

Er du nysgerrig på at lære alt om brænde-, pille- og hybridovne, og vil du være én af dem vores montører og kunder kontakter, når der er brug for teknisk assistance? Så kom og bliv en del af vores fantastiske kundeserviceteam!

Vi leder efter en energisk kundesupporter, som på daglig basis skal jonglere mellem følgende opgaver:

  • Besvare kundehenvendelser fra slutbrugere, montører og forhandlere på telefon og mail
  • Behandle after sales cases (alle produktspecifikke spørgsmål)
  • Behandle ordrer og returordrer
  • Assistere vores eksterne salgsteam

I stillingen som kundesupporter har du mange daglige deadlines, der også kan strække sig på tværs af afdelingerne. Det er derfor en fordel, at du er udadvendt og selvstændigt opsøger løsninger. Du sidder til gengæld med et stort team i ryggen, der altid vil hjælpe dig. Så kommer du med nysgerrigheden og viljen til at lære, så sørger vi for resten!

Passer du på denne profil?

Du har et udpræget servicegen, et højt personligt og professionelt drive og lysten til at blive en ægte brændeovnsnørd. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det er din personlige profil. For at være i denne stilling er det derfor også nødvendigt, at du:

  • Er nysgerrig og har både teknisk forståelse og interesse
  • Taler og skriver flydende dansk og meget gerne norsk eller svensk
  • Taler og skriver engelsk på basisniveau (koncernsprog)
  • Har erfaring med at arbejde i forskellige systemer (måske kender du allerede Microsoft CRM eller BC365)
  • Har en god situationsfornemmelse og kan aflæse kundens behov og tilpasse din kommunikation hertil

Skal vi være din nye arbejdsplads?

Aduro udvikler, producerer og markedsfører brænde-, pille- og hybridovne samt biopejse i moderne dansk design. Vi har med stor succes opnået en position blandt Europas fem største brændeovnsproducenter og eksporterer 90% af vores produktion. Med vores innovative løsninger har vi opnået patenter på flere produkter, og det er vores vision at fortsætte med at sætte nye højder for markedet.

Vi har skabt en stærk virksomhed med markant vækst og er stolte af, at vi har modtaget Gazelle-prisen syv gange. I 2024 var vi finalist til EY’s ”Entrepreneur of the year” og vandt SMV’ernes Inspirationspris 2024 i kategorien ”Internationalisering” for vores internationale mindset. 

På vores hovedkontor i Hasselager har vi samlet et internationalt team med syv forskellige nationaliteter. Her mødes forskellige kulturer i en hverdag præget af energi, høje ambitioner og godt humør. Vi tilbyder moderne rammer, spændende sociale aktiviteter, frokostordning samt fokus på faglig udvikling og udfordringer.

Sådan bliver du en del af teamet

Send en kort ansøgning og dit CV til HR@aduro.dk og skriv ”Teknisk kundesupporter - Norden” i emnefeltet. Fortæl os, hvorfor du passer ind i stillingen hos os og om din motivation for at søge jobbet.

Opstart med oplæring er hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige person. Vi afholder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning afsted allerede i dag.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kundeservicechef Helle Kammer Riis på tlf. +45 60 11 05 71.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Hvad skal du ellers vide?

Stillingen er fuldtid med arbejdstid mandag-torsdag 8-16 og fredag 8-15:30.

Vi bor på Beringvej 17, 8361 Hasselager i grønne rammer tæt ved motorvej og bus direkte til Aarhus og Skanderborg.